
FAQ
Le Carrefour Preuf & Proost staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden. Hieronder zijn al een aantal veelgestelde vragen beantwoord, ook wel FAQ genoemd.
Zijn er speciale openingstijden?
Als deze er zijn vermelden wij die hier.
Tot hoelaat is de keuken geopend?
Tot 20:00 nemen wij bestellingen voor de keuken aan.
Kan ik met een groep jullie restaurant boeken voor een feest?
Dat kan ook! Stuur vrijblijvend een mailtje naar; info@cafelecarrefour.nl
Zijn er honden toegestaan?
Honden, katten en hamsters vinden wij echt wel leuk, maar wij houden graag rekening met iedereen. Daarom zijn ze van harte welkom in het “oude gedeelte” waar natuurlijk ook gewoon gegeten kan worden. In Preuf, het nieuwe gedeelte, houden we het graag huisdiervrij.
Is er gratis Wifi?
Uiteraard! Voor al onze gasten is er FREE-wifi.
Kan ik bij het restaurant parkeren?
Jazeker wij beschikken over een ruim aanbod aan gratis parkeergelegenheid aan de Hoofdstraat in Sint Odiliënberg.
Ik kom met een kleintje, hebben jullie een verschoningsruimte?
Wij beschikken over een verschoningstafel in het damestoilet
Kan ik ook als vegetariër bij jullie eten?
Op onze menukaart vind je een flink aantal vegetarische of zelfs veganistische gerechten.
Hier zit ongetwijfeld iets lekkers voor jou tussen!
Kan ik mijn elektrische fiets bij jullie opladen?
Dat kan! Wij hebben buiten geen oplaadpunten maar wanneer je onze medewerkers vraagt zullen zij jouw accu op de lader leggen.
Kan ik bij jullie mijn vergadering houden?
Helaas bieden wij geen vergaderruimten. Het naastgelegen Landgoed Frysermon biedt deze mogelijkheden wel. Voor meer informatie kun je per mail contact opnemen met; vlic.stormdegrave@gmail.com
Verandert jullie menu regelmatig?
Yes! Ons menu verandert regelmatig! Ieder seizoen hebben wij een nieuwe kaart.
Serveren jullie ook kraanwater?
Wij serveren jou met liefde een glaasje kraanwater bij jouw drankje. Hiervoor rekenen wij €1,- Deze euro doneren wij aan stichting KNGF.
Ik wil met mooi weer het liefst buiten zitten, kan dit?
Bij mooi weer openen wij onze aanbouw en dan kun je ook genieten onder ons overdekte terras. Let op dat je bij de reservering aangeeft of je binnen of buiten wil zitten. Wij doen ons best hier rekening mee te houden, maar kunnen nooit iets garanderen. Mocht het onverhoopt minder weer zijn kunnen wij niet beloven dat er binnen een plekje is.
Wij hebben wat te vieren, mogen wij onze tafel zelf versieren?
Jazeker versieren mag altijd. Wel worden we hier wel alvorens van op de hoogte gebracht. Neem hiervoor contact met ons op.
Ik heb een klacht, via welke weg kan ik dit kenbaar maken?
Natuurlijk doen wij er alles aan om onze gasten van een zo mooi mogelijke avond te laten genieten. Maar er kan natuurlijk altijd iets misgaan. Mocht dit het geval zijn, dan horen we dat graag. Sterker nog, het liefst horen we alles wat beter kan. Alleen zo kunnen wij ons blijven ontwikkelen en verbeteren. Vraag op het moment even naar de leidinggevende, of stuur op een later tijdstip een e-mail naar info@cafelecarrefour.nl.
Ik wil een review achterlaten, via welke weg kan ik dit doen?
Reviews krijgen wij graag! Dit kan via Google Review of TripAdvisor, hiervan vind je de links onderaan de pagina.
Ik wil op de hoogte blijven van het laatste nieuws, waar kan ik jullie het beste volgen?
Wat leuk dat je ons wilt blijven volgen! Volgen kan op Facebook, Instagram en op onze website. De linkjes naar onze socials vind je onderaan de pagina.
Ik heb dieetwensen kan ik bij jullie terecht?
Indien je heftige intoleranties hebt neem dan alvorens met ons contact op dan maken wij een menu op maat speciaal voor jou.
Moet ik reserveren om bij jullie te kunnen eten?
Om zeker te zijn van een plekje, raden we je aan om alvorens te reserveren. Dit kan het makkelijkste via ons online reserveringssysteem, hier zie je meteen welke tijden nog beschikbaar zijn. Het is helaas niet mogelijk om via social media te reserveren. Uiteraard kun je ook binnen lopen voor een plekje.
Hoe moet ik mijn reservering annuleren?
Indien je de reservering wilt annuleren vragen wij jou vriendelijk om dit zo tijdig mogelijk telefonisch door te geven. Door jou annulering hoeven wij niet onnodig gasten een nee te verkopen.
Hoe kan ik bij jullie afrekenen?
Je kunt bij ons betalen met de pin of contant. Wij accepteren ook cadeaubonnen. Wij hanteren 1 rekening per tafel. Wel raden wij jullie aan indien je ons met een groep bezoekt gebruik te maken van een Tikki€.
Kan ik de diner cadeaukaart bij jullie inleveren?
Ja. Wij accepteren onderstaande cadeaukaarten.
- Le Carrefour Preuf & Proost Cadeaubonnen
- Diner Cadeau
Waar kan ik jullie cadeaubon verkrijgen?
Een cadeaubon van Le Carrefour Preuf & Proost is hét ideale geschenk voor iedereen die van lekker eten houdt! Deze valt bij je moeder, je grote liefde of zakelijke relatie zeker weten in de smaak! Je kunt een cadeaubon gemakkelijk bestellen via de knop hieronder of je kunt een ingepakte cadeaubon verkrijgen tijdens onze openingstijden bij ons restaurant.
Hoelang is jullie cadeaubon geldig?
Een Le Carrefour Preuf & Proost cadeaubon heeft geen afloopdatum. Je kunt hem dus altijd inleveren.